Escola Politècnica Superior > Inaugurat el curs acadèmic de l'EPS 2022-23

Escola Politècnica Superior

Inaugurat el curs acadèmic de l'EPS 2022-23

El passat dijous 20 d'octubre a la tarda el Vicerector de Qualitat i Transparència va inaugurar oficialmnet el curs acadèmic 2022-23 a l'EPS.

El passat 20 d’octubre a les 5 de la tarda es va realitzar l’acte acadèmic d’inauguració de curs de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona 2022-23, a l’aire lliure davant de l’edifici P-1.

Durant l’acte es va fa el reconeixement a l’alumnat que inicien la seva vida universitària i beneficiaris del Premi Talent, gràcies al conveni entre Caixabank i el Patronat Politècnica.

PREMIS TALENT:

GUILLEM BOUZAS SABATER, del Grau en Enginyeria Biomèdica i Centre de procedència: La Salle Girona; MOHAMED EL HABRI, del Grau en Enginyeria Química i Centre de procedència: Institut Rafael Campalans; GINA FONT I GINJAUME de Grau en Estudis d’Arquitectura i centre de procedència: Insitut de Celrà; ANDREA OCHAITA NAVIA de  Grau en Enginyeria Biomèdica i centre de procedència: La Salle Girona; MIQUEL PALAU I PERALS de  Grau en Enginyeria Mecànica i centre de procedència: Institut de Celrà; ADRIÀ PICO OLIVERAS de  Grau en Innovació i Seguretat Alimentària  i Centre de procedència: Institut de Llagostera; AINA RIO LÓPEZ de  Grau en Estudis d’Arquitectura i Centre de procedència: Les Alzines; POL VILÀ AUPÍ,  Grau en Enginyeria Informàtica i centre de procedència: Institut de La Bisbal; SÒNIA MARTÍ I MATA, de Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials  i centre de procedència: Institut Montilivi; PERE PONS PONS de Doble titulació Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica – Grau en Enginyeria Elèctrica i Centre de procedència: l’Institut Pascual Calbó i Caldés; FIONA DONCASTER MARTÍNEZ de  Grau en Estudis d’Arquitectura i Centre de procedència: Institut de Santa Coloma de Farners.

L’Aina Rio i en Guillem Bouzas ens van explicar la seva experiència d’entrar a la Unviersitat i van remarcar que aquest premi és el reconeixement a l’esforç que han realitzat durant el Batxillerat.

A continuació amb la col·laboració dels Col·legis professionals afins, es van lliurar els diplomes als Premis extraordinaris de cada titulació del curs 2020-21, reconeixent el Talent que surt de La Politècnica.

PREMIS EXTRAODIANRIS DE TITULACIÓ:

De l’àmbit Edificació, Grau en Estudis d’Arquitectura 2020-21, a Àngel Puigfel Roselló i Màster en Arquitectura  2020-21, Víctor Bauzà Piña, Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació a Paula Sabariego i Trepat; de l’àmbit Informàtic: Grau en Enginyeria Informàtica a Maria del Mar Jené Oliveras,  Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Oriol Perarnau Arnau de l’àmbit agroalimentàri,  Grau en Enginyeria Agroalimentària  i Ouijdan  Hajjaj El Imrani; Grau en Innovació i Seguretat Alimentària a Irene Garcia Mora, de l’àmbit Industrial: Grau en Enginyeria Elèctrica a Alba Pons Giménez; Grau en Enginyeria Mecànica a Sergi Angelats i Lobo; Grau en Enginyeria Química a Irene Barnosell i Roura; Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a Jon Ignasi López i Gou; Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a Marc Serra i Cargol i el Màster en Enginyeria Industrial  a Nil Fullà Caballé

La Directora de la Politècnica, M. Àngels Pèlach,  va remarcar  que per poder oferir tot aquest talent a la societat calen docents de qualitat fent una pincellada a la vida docent del professorat que s’ha jubilat durant el curs 2021-22; Dra. Maria Mercè Pareta, Dr. Jordi Poch Garcia, Dr. Pere Roura Grabulosa i Dr. Francesc Xavier Pueyo que va fer un esment al seu pas per la Politècnica i dels anys que va exercir de Director.

El Vicerector de Qualitat i Transparència de la UdG, Dr. Pepus Daunis va finalitzar l’acte i va donar per inaugurat el curs Acadèmic 2022-23.

Podeu visualitzar les fotos de l'esdeveniment al següent enllaç

Vídeo resum de l'acte enllaç