Escola Politècnica Superior > Jornada sobre experiències professionals del GATE

Escola Politècnica Superior

Jornada sobre experiències professionals del GATE

Els alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació van mostrar gran interès amb els resultats d'inserció laboral que ofereix el Grau que estan cursant.

A l’acte hi van participar tots els estudiants del GATE que van poder escoltar les intervencions del president i del vocal del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona i de la consultora en LEAN Construction, Cristina Ayats.

També es van presentar els resultats de l’enquesta d’inserció laboral dels graduats del GATE durant els últims cinc anys a la UdG. Pel seu alt interès, es destaquen alguns dels resultats de l’estudi realitzat:

6 de 10 (1)   Treballaven mentre cursaven el grau

8 de 10  (2)  Van trobar feina abans de 6 mesos

8 de 10  (2)  Han trobat feina abans de 6 mesos

6 de 10  (1)  Treballen en el sector de l’edificació

6 de 10  (1)  Opinen que la situació del mercat ha millorat

9,5 de 10 (2)  Treballen en el sector

9,5 de 10 (2)  Opinen que la situació del mercat ha millorat

(1) Graduats des del curs 2011 al 2015                  (2)Graduats al 2016

La majoria han trobat feina en constructores, promotores i despatxos professionals.

La majoria consideren que el camps emergents són la rehabilitació, la sostenibilitat i el BIM.