Departament d'Infermeria > Places de professorat lector

Departament d'Infermeria

Places de professorat lector

Convocatòria 002/2023_LE

Places de professorat lector UdG del Departament d’Infermeria.

Número de convocatòria:  002/2023_LE

Places: 6 + 1 (reservada per a la cobertura amb persones amb discapacitat, sempre que les esmentades persones superin el procés selectiu i acreditin la seva discapacitat, així com la compatibilitat amb el desenvolupament de les tasques pròpies de la plaça)

Termini de presentació de sol·licituds: del 16/05/2023 al 5/06/2023, ambdós inclosos

Aquestes són places de professorat a temps complert Doctor/a, que requereixen d’experiència en docència i recerca.

El perfil de les places és el de persones titulades en Infermeria (Diplomats/des o Graduats/des en Infermeria) amb experiència professional en recerca i en docència en el grau d’Infermeria.

Docència:

Els perfils docents previstos són els següents:

• Ètica i legislació en les cures infermeres
  • Cures infermeres en la malaltia renal
  • Cures infermeres en l’atenció psicosocial i salut mental
  • Cures infermeres en gineco-obstètricia
  • Cures infermeres en urgències i emergències
  • Cures infermeres a la persona gran amb alteracions de salut

Es valorarà:

• Acreditar formació i experiència en diferents metodologies docents, en especial l’Aprenentatge Basat en Problemes i la Simulació.
  • Tenir experiència en la coordinació d’activitats docents universitàries, especialment al grau d’Infermeria.
  • Acreditar avaluacions docents positives per part de l’estudiantat

Recerca:

S’espera que tinguin una trajectòria en procés de consolidació en línies d’investigació, amb publicacions d’impacte en el “Journal Citation Reports” i que participin en projectes de recerca competitius i no competitius, de l’àmbit de la salut i específicament de la Infermeria.

Es valorarà:

L'experiència prèvia en recerca i la capacitat d'integrar-se en una o diverses de les següents línies de treball:

• Atenció infermera
  • Promoció de la salut
  • Gènere
  • Envelliment
  • Qualitat de vida
  • Innovació docent

Podeu trobar més informació a:

Seu Electrònica:

Espai web Treballa a la UdG:

En cas que es requereixi més informació dirigiu-vos a la Direcció del Departament d’Infermeria: dir.depinfermeria@udg.edu