Departament d'Empresa > DEPARTAMENT D'EMPRESA - PROGRAMA SERRA HÚNTER 1a Convocatòria - UdG - AG-221-003

Departament d'Empresa

DEPARTAMENT D'EMPRESA - PROGRAMA SERRA HÚNTER Convocatòria plaça professor/a AGREGAT (UdG - AG-221-003). Perfil: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

DEPARTAMENT D'EMPRESA

CATEGORIA: Professor/a AGREGAT

Perfil docent: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

L’àrea de CIM pertany al Departament d’Empresa, adscrit a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (FCEE). La docència serà principalment desenvolupada a la FCEE i la persona candidata haurà d’impartir matèries en l’àmbit de la gestió comercial i del màrqueting en les llengües establertes per la FCEE.

L’àrea de CIM també assumeix docència a la Facultat de Turisme i Relacions Públiques, per tant es valorarà l’experiència i la capacitat per impartir matèries específiques de màrqueting en aquests àmbits especialitzats.

El/la candidat/candidata haurà d’impartir docència en assignatures de màster i supervisar tesis de màster i treballs finals de grau en les diferents llengües establertes per la FCEE. Es valorarà la seva disponibilitat per assumir tasques de gestió acadèmica, tant a nivell de departament com de facultat.

Perfil de recerca: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

Els temes d’investigació del perfil estan relacionats amb les estratègies de màrqueting i la gestió d’empreses, especialment aplicades als àmbits de recerca prioritaris a la UdG:  el màrqueting agroalimentari, el comportament del consumidor, el consum digital i les xarxes socials, el màrqueting cultural, les preferències alimentàries, el màrqueting turístic i el màrqueting del turisme gastronòmic.

DEPARTAMENTO DE EMPRESA

CATEGORIA: Profesor/a AGREGADO

Perfil docente: Comercialización e Investigación de Mercados (CIM)

El área de CIM pertenece al Departamento de Empresa, adscrito a la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales (FCEE). La docencia será principalmente en la FCEE y la persona candidata deberá impartir materias en el ámbito de la gestión comercial y de marketing en los idiomas establecidos por la FCEE.

El área de CIM también es responsable de docencia en la Facultad de Turismo y Relaciones Públicas; por tanto, se valorará la experiencia y capacidad para impartir materias específicas de marketing en estos campos de especialización. El/la candidato/candidata deberá impartir docencia en asignaturas de máster y supervisar tesis de máster y trabajos finales de grado en los idiomas establecidos. Se valorará su disponibilidad para asumir tareas de gestión académica, tanto a nivel de departamento como de facultad.

Perfil de investigación: Comercialización e Investigación de Mercados (CIM)

Los temas de investigación del perfil están relacionados con las estrategias de marketing y la gestión de empresas, y en especial su aplicación a los campos de investigación prioritarios en la UdG: marketing agroalimentario, comportamiento del consumidor, consumo digital y redes sociales, marketing cultural, preferencias alimentarias, marketing turístico y marketing del turismo gastronómico.

BUSINESS DEPARTMENT

CATEGORY: ASSOCIATE Professor

Teaching profile: Commercialization and Market Research (CIM)

The CIM area belongs to the Department of Business, which is attached to the Faculty of Business and Economic Sciences (FCEE). The position will be mainly based at the FCEE and the candidate must teach courses in the field of Commercial Management and Marketing in the required languages. The CIM area is also responsible for teaching in the Faculty of Tourism and Public Relations, hence the experience and ability to teach specific marketing subjects in these fields will be valued. The candidate must also teach in master-level courses and supervise master theses and final degree projects in the required languages. The willingness to undertake academic management tasks, at department and faculty level, will also be valued.

Research Profile: Commercialization and Market Research (CMR)

Research topics of the profile are related to marketing strategies and firms’ management, and especially their application to the priority lines of research at UdG: agri-food marketing, consumer behavior, digital consumption and social media, cultural marketing, food preferences, tourism marketing and gastronomy tourism marketing.