Departament d'Empresa > DEPARTAMENT D'EMPRESA - PROGRAMA SERRA HÚNTER 1a Convocatòria - UdG - AG-221-003
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Departament d'Empresa

DEPARTAMENT D'EMPRESA - PROGRAMA SERRA HÚNTER Convocatòria plaça professor/a AGREGAT (UdG - AG-221-003). Perfil: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

DEPARTAMENT D'EMPRESA

CATEGORIA: Professor/a AGREGAT

Perfil docent: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

El/la professor/a haurà d'impartir assignatures de l'àmbit de la Direcció Comercial i Màrqueting. Experiència i capacitat per impartir matèries específiques com Màrqueting Turístic, Anàlisi Estratègica de Mercats Turístics o Mètodes i Tècniques de Recerca Qualitativa, en més d'un idioma.

Perfil de recerca: Comercialització i Investigació de Mercats (CIM)

Temes relacionats amb les estratègies de màrqueting i la gestió de les empreses, el màrqueting agroalimentari, el comportament del consumidor a les indústries culturals, el turisme en un entorn multicultural, el consum digital i les xarxes socials, les preferències alimentàries i el màrqueting del turisme gastronòmic.

DEPARTAMENTO DE EMPRESA

CATEGORIA: Profesor/a AGREGADO

Perfil docente: Comercialización e Investigación de Mercados (CIM)

El/la profesor/a deberá impartir asignaturas del àmbito de la Dirección Comercial y de Marketing. Experiencia y capacidad para impartir materias específicas como Marketing Turístico, Análisis Estratégico de Mercados Turísticos o Métodos y Técnicas de Investigación Cualitativa, en más de un idioma.

Perfil de investigación: Comercialización e Investigación de Mercados (CIM)

Temas relacionados con las estrategias de marketing y la gestión de las empresas, el marketing agroalimentario, el comportamiento del consumidor en las industrias culturales, el turismo en un entorno multicultural, el consumo digital y las redes sociales, las preferencias alimentarias y el marketing del turismo gastronómico.

BUSINESS DEPARTMENT

CATEGORY: ASSOCIATE Professor

Teaching profile: Commercialization and Market Research (CMR)

Assistant professor must teach subject in the field of Commercial and Marketing Management. Experience and ability to teach specific subjects such as Tourism Marketing, Strategic Analysis of Tourism Markets or Qualitative Research Methods and Techniques, in more than one language.

Research Profile: Commercialization and Market Research (CMR)

Research topics related to marketing strategies and firms’ performance, agri-food marketing, consumer behaviour in cultural industries, tourism in a multicultural environment, digital consumption and social media, food preferences and gastronomy tourism marketing.