Departament de Dret Privat > El Professor Camas es reuneix amb els Graduats Socials de Catalunya

Dret del Treball i de la Seguretat Social

El Professor Camas es reuneix amb els Graduats Socials de Catalunya

El Pr. Camas Roda s’ha reunit amb el Col·legi de Graduats Socials de Catalunya i l’Escola de Relacions Laborals de Lleida per impulsar un Grau a la UdG sobre Relacions Laborals.

El Pr. Camas ha estat rebut a Lleida per la Sra. Montse Cerqueda, presidenta del Col·legi de Graduats Socials de Catalunya i el Sr. Ramon Borjabad, Director de l’Escola de Relacions Laborals a Lleida. Ambdues institucions recolzen la creació d’un estudi a Girona sobre Relacions laborals i mostraran el seu suport en activitats i actes en els propers mesos.