Departament de Dret Privat > El professor Camas participa a les jornades jurídiques de CCOO de Catalunya

Dret del Treball i de la Seguretat Social

El professor Camas participa a les jornades jurídiques de CCOO de Catalunya

Les 5es Jornades estan organitzades pel Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya i tractaran sobre la protecció de l’ocupació en les noves formes de treball.

El Pr. Ferran Camas Roda participa a les 5es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical del Gabinet Jurídic de Comissions Obreres de Catalunya, que es duran a terme a Barcelona aquest dijous 17 i divendres 18 de novembre. L'objecte de la seva ponència és: Protecció de l'ocupació i discriminació.

Es pot accedir a la informació de les jornades o a la seva inscripció a través de l'enllaç: