Departament de Ciències Mèdiques > Programa Serra Húnter: Convocatòria 2016

Departament de Ciències Mèdiques

Programa Serra Húnter: Convocatòria 2016

Què és el que s’espera de la persona que guanyi la plaça de l’àrea d’Histologia del Programa Serra Húnter, convocatòria 2016? (UdG-AG-301: Histologia)

La persona guanyadora del concurs públic haurà de fer docència de histologia de tots els sistemes corporals (sang-immunitat, sistema cardiovascular, sistema respiratori, sistema digestiu, sistema renal i vies urinàries, sistema reproductor, sistema endocrí, sistema nerviós). Aquesta docència d’histologia es realitzarà majoritàriament mitjançant classes d’aprenentatge basat en problemes, així com tallers pràctics i classes magistrals. A més de la docència del grau de Medicina, el guanyador també haurà de fer docència d’histologia en diverses assignatures del màster de Biologia Molecular i Biomedicina de la UdG, així com docència en la titulació d’infermeria. La llengua vehicular de tota la docència és el català, llengua oficial de la Universitat de Girona (UdG). L’encàrrec docent serà de 24 crèdits o 240 hores/any acadèmic, curs acadèmic que va des de setembre a juliol. A aquesta dedicació caldrà afegir la participació en reunions docents, organització de les sessions docents, redacció i correcció d’exàmens i les tutories als estudiants. Per tot això s’espera que la persona contractada tingui àmplia experiència en docència d’Histologia, en sessions d’aprenentatge basat en problemes i en la organització docent.

¿Qué es lo que se espera de la persona que gane la plaza del área de Histología del Programa Serra Húnter, convocatoria 2016? (UdG-AG-301: Histología)

La persona ganadora del concurso público deberá hacer docencia de histología de todos los sistemas corporales (sangre-inmunidad, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema digestivo, sistema renal y vías urinarias, sistema reproductor, sistema endocrino, sistema nervioso). Esta docencia de histología se realizará mayoritariamente mediante clases de aprendizaje basado en problemas, así como talleres prácticos y clases magistrales. Además de la docencia del grado de Medicina, el ganador también tendrá que hacer docencia de histología en diversas asignaturas del máster de Biología Molecular y Biomedicina de la UdG, así como docencia en la titulación de enfermería. La lengua vehicular de toda la docencia es el catalán, lengua oficial de la Universidad de Girona (UdG). El encargo docente será de 24 créditos o 240 horas / año académico, curso académico que va desde septiembre a julio. A esta dedicación habrá que añadir la participación en reuniones docentes, organización de las sesiones docentes, redacción y corrección de exámenes y las tutorías a los estudiantes. Por todo ello se espera que la persona contratada tenga amplia experiencia en docencia de Histología, en sesiones de aprendizaje basado en problemas y en la organización docente.

What is expected of the person who gains the place of the Histology of the Serra Húnter Program 2016 call? (UdG-AG-301: Histology)

The winner of the public candidature must give histology teaching of all body systems (blood-immunity, cardiovascular system, respiratory system, digestive system, renal system and urinary tract, reproductive system, endocrine system, nervous system). This histology teaching will mainly be done through problem-based learning classes, as well as practical workshops and lectures. In addition to teaching in the medical degree, the winner candidate will also be able to do teaching in histology on various subjects of the Master's degree in Molecular Biology and Biomedicine in the University of Girona (UdG), as well as teaching in the degree of Nursing. The vehicular language of all teaching will be Catalan, which is the official language of the UdG. The teaching order will be 24 ECTS or 240 hours / academic year, that runs from September to July. To this dedication must be added participation in teaching meetings, organization of teaching sessions, writing and proofreading and tutoring students. Therefore, the contracted person is expected to have extensive experience in Histology teaching, problem-based learning sessions and also teaching organization.