Coneix la UdG > Convocatòria 9/2021 de prorfessorat Agregat RyC (Procediment tancat)

Coneix la UdG

Convocatòria 9/2021 de prorfessorat Agregat RyC (Procediment tancat)

El dia 22 de juny de 2021,s'obre el termini de presentació de sol·licituds per participar a la plaça de professorat Agregat

Estat del procés Tancat
Número de convocatòria 9/2021
Resolució
Publicació DOGC

Bases del concurs -
Annex plaça -
Número de places 1
Data de publicació 21/06/2021
Termini de presentació de sol·licituds Del 22/06/2021 fins el 20/07/2021, ambdòs inclosos
Sol·licitud Entreu al següent enllaç per formalitzar la sol·licitud (podreu formalitzar la sol·licitud a partir del dia 22/06/2021)
Guia de l'aplicació informàtica pels usuaris -
Instrucció de Gerència relativa a la realització, per mitjans telemàtics, dels concursos per a la contractació de Personal Docent i Investigador, en règim laboral -
Publicació llista provisional d'admesos i exclosos -

Publicació llista definitiva d'admesos i exclosos -

Proposta de provisió