Compromís Social > Dia internacional del Voluntariat

Voluntariat

Dia internacional del Voluntariat

Avui dia 5 de desembre se celebra el Dia internacional del Voluntariat

Avui se celebra el Dia Internacional del Voluntariat. Des de la Unitat de Compromís Social volem aprofitar aquesta diada per reconèixer la fantàstica tasca que porten a terme els voluntaris i voluntàries de la UdG, donant suport a les activitats solidàries que lliguem amb més de 125 entitats de les comarques gironines.

Estem molt contents de fer-vos saber l’enorme grau d’implicació del nostre voluntariat universitari que fa que siguem una de les universitats espanyoles amb més projectes de voluntariat, i la única que avalua les competències tranversals quan realitzen aquestes tasques!

CURS 2017/18

-> 224 ACTIVITATS SOLIDÀRIES

-> 1.206 VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES

Ets estudiant? -> Mira totes les activitats de voluntariat on pots participar!

Ets PAS o PDI? -> Ajuda’ns a difondre entre els estudiants els cursos i les activitats solidàries que poden portar a terme!

Moltes gràcies per formar part del Voluntariat UdG i també per ajudar-nos a aconseguir-ho!!