Compromís Social > Publicació ponències de la International Summer School on the Environment: Canvi Climàtic i Turisme

Sostenibilitat

Publicació transfronterera amb la participació de les Universitats de Girona i Perpinyà, que recull les ponències de la XVII edició de la “International Summer School on the Environment: Canvi Climàtic i Turisme”.

Contingut:

Pròleg: Rosa M. FRaguell, Josep Calbó, CaRolina MaRtí

Projeccions climàtiques i escenaris de futur: Josep Calbó

El projecte ECTAdapt: contribuir a l’adaptació de l’espai català transfronterer als efectes esperats del canvi climàtic: Anna Pibernat Reixach

Turisme i canvi climàtic als Pirineus: Juan Terrádez, Idoia Arauzo, Marc Pons, Isidor Peirato

La vulnerabilitat del turisme de neu davant el canvi climàtic. L’exemple del Pirineu català: David Saurí, Joan Carles Llurdés

La costa catalana: present i futur: Agustín Sánchez-Arcilla

L’aptitud climàtica per al turisme de sol i platja a Catalunya davant el canvi climàtic: M. Belén Gómez Martín

Canvi Climàtic i Turisme
De quanta aigua disposarem en el futur? Impacte del canvi climàtic en els recursos hídrics a Llenguadoc-Rosselló: Wolfgang Ludwig, Franck Lespinas et Mahrez Sadaoui

Estratègies del sector turístic en el proveïment i l’estalvi d’aigua enfront dels reptes del canvi climàtic: Anna Ribas Palom

Publicació en format .pdf