Càtedres de la UdG > Aquesta tardor s'han celebrat les jornades "El teatre de Víctor Català" a l'Escala

Càtedra Víctor Català d'estudis sobre el Modernisme

Entre el 30 de setembre i l'1 d'octubre, la Càtedra Víctor Català va celebrar les jornades "El teatre de Víctor Català" a l'Alfolí de la Sal de l'Escala

EL TEATRE DE VÍCTOR CATALÀ

Alfolí de la Sal. L’Escala
30 de setembre i 1 d’octubre

L’objectiu de les jornades «El teatre de Víctor Català» era doble: en primer lloc, reconèixer la voluntat dramatúrgica de l’autora i, d’altra banda, oferir una relectura històrica del context en què s’emmarquen les seves creacions escèniques. Així, les jornades van comptar amb intervencions sobre l’entorn cultural i els referents teatrals que van propiciar o influenciar l’escriptura dramàtica de Víctor Català i, a més, també coneixerem la visió d’alguns professionals del món escènic que han portat dalt de l’escenari les obres de Víctor Català.

Divendres 30 de setembre

10.30 – 11.00h. Rebuda dels assistents i benvinguda institucional

11.00 – 12.00h. Conferència d’obertura
Irene Muñoz: «El teatre de Víctor Català»