Càtedres de la UdG > Montserrat: Cultura, Natura i Espiritualitat

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Montserrat: Cultura, Natura i Espiritualitat

CURS D’ESPECIALITZACIÓ

El monestir de Montserrat és un indret emblemàtic, tant pels seus valors religiosos i culturals com pels valors naturals del seu entorn. Un espai d’acollida, punt de referència tant per

com pels turistes nacionals i internacionals, que s’acosten al santuari, la població local i zones de proximitat.

Per poder transmetre i explicar tots els valors del santuari en la seva complexitat és important que el món turístic –guies, agents de viatge i persones vinculades al turisme–, estiguin formats. Per aquest motiu, des de l’any 2015 el monestir impulsa, juntament amb la Universitat de Girona, aquest curs, que combina sessions teòriques amb visites als

diferents espais del santuari. Es proporciona material i bibliogra a complementària, per tal que els estudiants treballin pel seu compte durant les hores no presencials del curs.

Després de dos anys d’aturada, i més tard de l’habitual, el reprenem, amb l’objectiu de donar el millor servei i acollida als visitants de Montserrat.

DATES:

27, 28 de febrer

6, 7, 13, 14, 20 i 21 de març

OBJECTIUS:

• Preparar els professionals del sobre el monestir de Montserrat, principalment des de la vessant cultural i espiritual.
  • Oferir una formació especialitzada per contribuir, a la formació del sector turístic i dotar-lo d’uns coneixements també poden ser aplicables a d’altres espais sagrats.
  • Ajudar a professionalitzar el sector turístic, per tal que sigui més competitiu, amb la voluntat de transmetre i valorar el patrimoni religiós.
  • Millorar el coneixement d’un espai tan emblemàtic com és Montserrat, des del punt de vista històric, cultural, natural, religiós, etc

REQUISITS D'ADMISSIÓ:

• Grau en Turisme (o equivalent, Diplomatura, TEAT).

• Graus en l’àmbit de les Humanitats i les Ciències Socials.

INSCRIPCIONS: I MÉS INFORMACIÓ

marketing@larsa-montserrat.com