Càtedres de la UdG > Premis Nacionals de Cultura 2021

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Premis Nacionals de Cultura 2021

Els premis Nacionals de Cultura 2021 son una distinció molt important de la cultura a Catalunya. Volen mostrar la creativitat en quant a dinamisme cultural fent que aquesta sigui un reflex de la identitat històrica del territori.

Aquest 2021, el Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCA) ha donat diferents Premis:

• Premi Nacional de Cultura a l’escriptor i pintor Narcís Comadira. Premiat per la seva obra artística que interpel·la el lector des del gaudí estètic, les experiències viscudes i la riquesa verbal.
  • Premi Nacional de Cultura a la fotògrafa Maria Contreras Coll. Premi per la seva proposta de mostrar la societat des d’un punt de vista íntim i amb perspectiva de gènere.

• Premi Nacional de Cultura a l’editora Maria Carme Dalmau. Per la seva trajectòria al capdavant de Rafael Dalmau, Editor, empresa de la qual va ser cofundadora l’any 1959.

• Premi Nacional de Cultura el Festival de Cultures del Pirineu Dansàneu. Pel conjunt del projecte impulsat pel Consell Cultural de les Valls d’Àneu, que vincula dansa, territori, tradició i contemporaneïtat.

• Premi Nacional de Cultura a l’artista electrònica Mónica Rikic. Per l’excel·lència i innovació dels seus projectes tecnoartístics.

Per a més informació deixem el link per conèixer més als guanyadors i la seva trajectòria professional: https://conca.gencat.cat/ca/ambits-dactuacio/premis-nacionals-de-cultura/premis-2021/