Càtedres de la UdG > Participem al Cicle de tallers per promoure recerca i innovació en Envelliment Saludable

Càtedra de Promoció de la Salut

El cicle de Tallers demostratius per promoure la recerca i la innovació en Envelliment Saludable és un espai adreçat a investigadors, empreses, administracions i altres entitats interessades a conèixer eines i recursos per aplicar als seus projectes de recerca o processos d’innovació.

A través d’un repertori de nou tallers de curta durada, els participants coneixeran diferents recursos i estratègies innovadores que podran integrar en el desenvolupament de les seves activitats d’innovació i recerca.

El cicle constarà de tres sessions virtuals, de tres tallers cada una,  emmarcades en tres de les cinc línies estratègiques en que es van concretar les propostes sorgides del Fòrum Innovem en Envelliment Saludable celebrat el juliol del 2020:

• Sessió 1. Dijous 10 de febrer, 13h. Desenvolupar evidència científica sobre la identificació i estimació de l’impacte dels determinants en l’envelliment saludable
  • Sessió 2. Dijous 17 de febrer, 13h. Promoure la recerca sobre estratègies d’implementació i efectivitat d’intervencions per a la promoció de l’envelliment saludable
  • Sessió 3. Dijous 24 de febrer, 13h. Promoure la recerca en noves tecnologies i en recursos comunitaris per la promoció de l’envelliment saludable

Des de la Càtedra de Promoció de la Salut participem a la sessió del dijous 17 de febrer, a on Dolors Juvinyà parlarà de "Promoure la recerca sobre estratègies d'implementació i efectivitat d'intervencions per a la promoció de l'envelliment saludable"

El Cicle de tallers és un esdeveniment virtual organitzat per Campus Salut, Campus Cohesió i Compromís Social i IDIBGI

Més informació