Càtedres de la UdG > Organitzem la 11th IUHPE European Conference i 6th International Conference on Salutogenesis

Càtedra de Promoció de la Salut

Del 15 al 18 de juny de 2021, acollim la 11a Conferència Europea sobre Promoció de la Salut de la UIPES i la 6a Conferència Internacional sobre Salutogénesis, organitzades amb la Unió Internacional de Promoció de la Salut i Educació per a la Salut (UIPES), la Universitat de Girona, Dipsalut (Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona), l'Ajuntament de Girona i l'Agència Catalana de Salut Pública.

El tema de la 11a Conferència Europea sobre Promoció de la Salut de la UIPES, que se celebrarà els dies 15 i 16 de juny de 2021, és "Promoció de la Salut: Acció transformadora en una Europa en transformació". L'esdeveniment té com a objectiu posar en relleu la labor de promoció de la salut duta a terme per diverses institucions i organitzacions en tota Europa, i promoure la creació de xarxes i l'intercanvi d'idees.

Amb el tema "Avançar en la salutogènesis cap a societats pròsperes", la 6a Conferència Internacional sobre Salutogènesis, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juny de 2021, té per objecte fer avançar la teoria i la recerca sobre la salutogènesis, i compartir i debatre enfocaments innovadors en les quatre esferes temàtiques.

La conferència reunirà investigadors, professionals i encarregats de formular polítiques en l'àmbit de la promoció de la salut d'Europa i de tot el món per a establir xarxes, intercanviar experiències i avançar en la teoria, la recerca i la pràctica de la promoció de la salut.
Per a garantir la màxima participació, també per a aquells les possibilitats de desplaçament dels quals es veuen reduïdes a causa de la crisi de la pandèmia, la conferència s'organitzarà en un format híbrid que combina l'assistència presencial i virtual.

Web Oficial