Càtedres de la UdG > Se celebra la sessió sobre la poesia musicada de Mercè Rodoreda al cicle "Del poema a la cançó"

Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

Lali Barenys i Carles Beltran van participar a la primera sessió del cicle "Del poema a la cançó", que va estar dedicada a la poesia musicada de Mercè Rodoreda.

Del poema a la cançó és un cicle sobre poesia i música que pretén descobrir com els músics d’avui interpreten la poesia catalana contemporània. En l'edició 2022, la Càtedra de Patrimoni Literari va organitzar una sessió a través de la qual el públic assistent es va poder endinsar en l'obra poètica de Mercè Rodoreda.

Per parlar sobre l'univers poètic de Rodoreda, la conversa va comptar amb la participació de la rapsoda i poeta Lali Barenys i del cantautor Carles Beltran, que va musicat la "Cançó de les molineres" a partir d'uns sonets de Rodoreda. La conversa va ser presentada i moderada per la directora de la Càtedra de Patrimoni Literari, Mariàngela Vilallonga. El diàleg tenia l'objectiu d'aprofundir en l'univers poètic de Rodoreda i, alhora, es van posar en relació la poesia, la música i el procés creatiu.

Podeu recuperar l'enregistrament de la conversa aquí: