Càtedres de la UdG > Seminari UNESCO a París

Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

Seminari UNESCO a París

El passat dia 12 de desembre va tenir lloc el seminari de la UNESCO que es va celebrar a la Sobornne Université de París

La Dra. Sílvia Aulet i la Dra. Dolors Vidal, professores de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, van presentar ‘El patrimoni intangible de Girona’ en el marc de la reunió anual de la xarxa UNESCO - UNITWIN a la Sobornne Université de París.

Les doctores van explicar la manera de poder conservar i preservar el patrimoni cultural de la ciutat de Girona, sense que quedi afectat per l’amenaça dels turismes.