Càtedres de la UdG > La Dra. Neus Crous i la Dra. Sílvia Aulet assisteixen a Santiago de Compostel·la

Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

Els dies 27 al 29 de juny va tenir lloc la 10th International Conference on Religious Tourism and Pilgrimages a la Universitat de Santiago de Compostel·la.

La Dra. Neus Crous i la Dra. Sílvia Aulet, investigadores d’INSETUR i professores de la Facultat de Turisme, varen assistir a la 10th International Conference on Religious Tourism and Pilgrimages que varen tenir lloc els dies 27 al 29 de juny a la Universitat de Santiago de Compostel·la.

L'objectiu de la conferència era proporcionar coneixements empírics i personals sobre la naturalesa canviant de la religió en la societat i fomentar el debat tant per als responsables polítics com per als acadèmics que considerin aquests desafiaments evolutius en el futur desenvolupament del turisme de fe i la peregrinació.

Les doctores varen presentar les seves conferències en dues parts:

• Tomasz Duda & Silvia Aulet, Accessibility – sustainability – sanctity. The spatial diversity of local and regional tourist accessibility of religious heritage sites and its impact on sacrum experience.
  • Sílvia Aulet, Neus Crous & Dolors Vidal – Wine, Monasteries and Tourism. Presentant un projecte de la Càtedra de Gastronomia, Cultura I Turisme de Calonge-Sant Antoni.

La conferència International Religious Tourism and Pilgrimage Conference (IRTP) ha estat orgaitzada per l’Institute for Religious Tourism and Pilgrimage (IRTP) conjuntament amb  International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage (IJRTP) i aquest any amb la Universitat de Santiago de Compostela. University of Santiago de Compostela.