Càtedres de la UdG > III Congrés Català de la Cuina a Girona

Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

III Congrés Català de la Cuina a Girona

El proper 28 de maig s'esdevé l'acte inaugural del III Congrés Català de Cuina, que donarà l'inici a les activitats del congrés a les comarques gironines.

El III Congrés Català de la Cuina s'iniciarà a terres gironines amb un acte inaugural el pròxim 28 de maig de 2018 a l’Auditori de l’edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, en el que es presentarà el Congrés, es farà una taula rodona i s’obrirà un debat sectorial que, a través de diversos grups de treball, proposarà els temes i problemàtiques que es tractaran durant l’any congressual.

Aquest acte marca l’inici de l’any congressual (maig-2018 a maig-2019) durant el qual s’aniran organitzant les diferents activitats que permetin analitzar o debatre els temes i problemàtiques suggerides pels inscrits al III Congrés.

El III Congrés Català de la Cuina es concep com un procés d'anàlisi i debat amb la participació activa dels actors i agents implicats en la quàdruple hèlix de la innovació culinària: els cuiners, les institucions de formació i de recerca, les administracions, les empreses i la societat.

El congrés està impulsat per la Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica (FICCG) i sis universitats catalanes (Universitat de Barcelona, ​​Universitat de Girona, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Lleida, Universitat de Vic, i Universitat Oberta de Catalunya). Es tracta d’una oportunitat d'anàlisi i reflexió sobre què s'ha convertit la nostra cuina en els últims 25 anys i la situació actual del món de la cuina en l'àmbit professional, social, cultural i turístic. Alhora el congrés pretén ser un instrument per a respondre a la necessitat de consolidar aquesta fórmula d'èxit, millorar-la i garantir-la per a les pròximes dècades.

T’encoratgem a inscriure’t i a participar en l’acte inaugural del congrés i en els grups de treball que hi tindran lloc, que és on es definiran les línies de debat del congrés a Girona a través del següent enllaç: www.udg.edu/congrescuinagirona

Visualitzeu el programa accedint a: https://bit.ly/2INRLm3