Càtedres de la UdG > Commemoració del 30è aniversari dels JJOO a Banyoles

Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona

Commemoració del 30è aniversari dels JJOO a Banyoles

El programa 'Què t'hi jugues' de SER Catalunya farà aquest divendres 3 de juny un programa especial des de Banyoles per commemorar el 30è aniversari de la designació de la ciutat com a subseu dels Jocs Olímpics de Barcelona'92.

Aquest any se celebra el 30è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona 1992. Uns Jocs que Banyoles va viure d'una manera molt especial, ja que van marcar un abans i després a la ciutat.

Per commemorar aquesta efemèride, el proper divendres 3 de juny es durà a terme un programa especial de "Què t'hi jugues!", de SER Catalunya des de Banyoles. El programa, que es podrà seguir en directe des de la sala de socis del Club Natació Banyoles, comptarà amb la participació, entre altres, de l'alcalde Miquel Noguer; l'exalcalde Joan Solana, i esportistes olímpics de la ciutat com el remer Jordi Fontana, que va participar als Jocs Olímpics de Barcelona'92; o el també remer Manel Balastegui.

Començarà a les 12 del migdia i es podrà escoltar també per l'antena de SER Catalunya (97.4 i 98.5 FM) i també per l’app i el web de SER Catalunya.