Càtedres de la UdG > La Càtedra Joan Vinyoli ofereix xerrades sobre Gabriel Ferrater a estudiants de batxillerat

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

Un any més, la Càtedra Joan Vinyoli col·labora al programa "Llengua i literatura catalanes a Batxillerat", que s'organitza conjuntament amb l'Institut de Llengua i Cultura Catalanes de la Universitat de Girona. Pel curs 2022-2023 la Càtedra Vinyoli proposa una xerrada introductòria sobre la poesia de Gabriel Ferrater, en ocasió del centenari del seu naixement

La Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània col·labora un any més amb l'Institut de Llengua i Cultura Catalanes de la Universitat de Girona en el programa "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat", que ofereix conferències especialment dirigides als estudiants de batxillerat dels centres educatius de les comarques gironines. Podeu accedir a tota la informació aquí.

Per aquest curs 2022-2023, la Càtedra Joan Vinyoli ofereix una conferència introductòria sobre la poesia de Gabriel Ferrater, en commemoració del centenari del naixement del poeta. La conferència Gabriel Ferrater i la poesia catalana del segle XX té com a objectiu introduir l'alumnat a l'obra poètica d'un dels autors fonamentals de la literatura catalana, fent un èmfasi especial en el seu estil i situant la seva obra en les circumstàncies històriques en què Ferrater va escriure. La xerrada es complementa amb una lectura interpretativa d'alguns dels poemes més coneguts de l'autor.

Aquestes són les sessions que es realitzaran de la conferència sobre Gabriel Ferrater:

• 25 d’octubre de 2022: Institut de Castelló d’Empúries
    • 13 de desembre de 2022: Institut de Tossa de Mar