Càtedres de la UdG > La Càtedra Joan Vinyoli col·labora amb el cicle "Paraules Nocturnes"

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

El programa de la dissetena edició del Festival Paraules Nocturnes va acollir, com cada any, diferents formes d’expressió artística, des de la poesia fins a la performance, en diversos espais de Santa Coloma de Farners. La Càtedra Joan Vinyol va col·laborar amb la programació del cicle 2022 amb una sessió comentada sobre la poesia de Montserrat Abelló, que va anar a càrrec de l'escriptor Miquel Martin i l'actriu i narradora oral Olga Cercós.

Escriptora i traductora, Montserrat Abelló va publicar el seu primer poemari amb quaranta-cinc anys, però es va convertir ben aviat en una autora de referència. En la sessió celebrada el 8 de juliol de 2022 al pati de la Casa de la Paraula, vam descobrir els elements més importants de la seva obra poètica.

PROGRAMACIÓ
Paraules Nocturnes 2022

8 de juliol, 22.00h.
Casa de la Paraula: Montserrat Abelló comentada (poesia)