Càtedres de la UdG > La Càtedra Joan Vinyoli participa al cicle Paraules Nocturnes 2020

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

La Càtedra Joan Vinyoli participa al cicle Paraules Nocturnes 2020

Un any més, la Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània de la Universitat de Girona col·labora amb el cicle Paraules Nocturnes, que se celebra cada juliol a Santa Coloma de Farners.

El cicle Paraules Nocturnes, organitzat per Òmnium La Selva amb la col·laboració de la Càtedra Joan Vinyoli i l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners, vol donar a conèixer propostes artístiques i escèniques de diverses disciplines, com són la poesia, la música o la dansa, entre d'altres.

Enguany, la Càtedra Joan Vinyoli col·labora amb la programació del cicle oferint l'espectacle poètic Intempèries, a càrrec d'Irene Solà i Maria Sevilla. Intempèries és un recital poètic sobre l’experiència individual i col·lectiva de la vulnerabilitat radical dels organismes vius, elaborat a partir de textos propis i de textos d’altres poetes i escriptors que han acompanyat Solà i Sevilla: si la poesia és la perifèria del llenguatge, la veu diu la intempèrie limítrofa dels cossos.

L'espectacle es va poder veure al pati de la Casa de la Paraula (c/ Prat, 16) el divendres 17 de juliol. Tanmateix, si us ho vau perdre, podeu recuperar el recital en el següent enllaç:

Programa Paraules Nocturnes 2020

Divendres 17 de juliol, 22.00h.
Casa de la Paraula
Intempèries, espectacle poètic a càrrec d'Irene Solà i Maria Sevilla

Divendres 24 de juliol, 22.00h.
Resclosa del Parc de Sant Salvador
13 de març. Quietud inquieta, a càrrec del grup de dansa de Maria Buenavida

Divendres 31 de juliol, 22.00h.
Casa de la Paraula
Cadira. De la natura a la mesura, a càrrec de Pep Aymerich