Campus Turisme > Congrés Internacional de Gastronomia de ATLAS

Campus Turisme

Congrés Internacional de Gastronomia de ATLAS

El passat dimecres dia 16 de febrer va tenir lloc el Congrés Internacional de Gastronomia d’ATLAS (Associació per a l’Educació i la Investigació en turisme i oci), dedicat a la temàtica la : “Gastronomia després de la pandèmia: canvis i reptes en el turisme gastronòmic”.

L’esdeveniment va tenir lloc a la Facultat de Lletres i Turisme en format híbrid i hi van assistir professionals i investigadors del sector turístic d'onze països diferents que durant tres dies varen debatre sobre el turisme gastronòmic. Un total de de disset treballs i investigacions varen presentar-se durant la seva celebració.

Durant els tres dies que va durar el congrés es van organitzar cinc sessions sobre cinc temàtiques diferents, les quals varen ser:

-El paper en evolució de la digitalització en el turisme gastronòmic

-Reptes, oportunitats i tendències en el comportament del consumidor

-Formes creatives i bones practiques en el turisme gastronòmic

-Aprenentatges del COVID i el seu impacte en l’experiència del client

-Estudiants de doctorat presenten les seves investigacions en curs

A més, el dissabte 19 de febrer, els participants del congrés van participar en una sortida a Calonge i Sant Antoni on els va rebre l’alcalde de la població, el Sr. Jordi Casals. Tot seguit es va visitar el celler Mas Molla de Calonge. Finalment la visita es va acabar amb una classe de cuina a l’Espai del Peix de Palamós i una visita al museu de la pesca.

programa