Campus Turisme > Finalitzen les III JORNADES BIENNALS SOBRE SOCIETAT INDUSTRIAL dedicades al transport
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Campus Turisme

Els Amics de la UNESCO de Girona han organitzat les III Jornades Biennals sobre Societat Industrial durant el mes d’octubre del 2021. Degut a la crisi sanitària, l’edició d’enguany s’ha celebrat en línia, donant continuïtat a aquest cicle dedicat al Patrimoni Industrial que fa més de deu anys que se celebra.

Aquestes jornades dedicades a la influència del transport en el desenvolupament de la societat industrial han comptat amb destacades ponències i comunicacions dedicades als diferents mitjans de transport: ferroviari, per carretera, aeri i marítim. A la vegada, els assistents, han pogut dur a terme un recorregut extensiu i profund sobre la importància del transport en l’evolució industrial del país. Al llarg de les quatre sessions (7, 14, 21 i 28 octubre), i a part de repassar la història del transport, s’ha posat en valor els processos industrials tenint en compte els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030.

Des dels Campus Turisme i Campus Patrimoni Cultural i Natural de la Universitat de Girona, conjuntament amb la Facultat de Turisme i la Càtedra UNESCO de Polítiques Culturals de la UdG s’ha donat suport a aquesta iniciativa en temes organitzatius i d’execució de les jornades. Cal destacar també que les jornades s’han pogut celebrar gràcies a la col·laboració de la Federació Catalana d’Associacions i Clubs UNESCO (FCACU), el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries, el Museu del Suro de Catalunya. Palafrugell i el Museu Etnogràfic de Ripoll.

Les gravacions de les jornades es pot recuperar a través d’aquest enllaç.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.