Campus Patrimoni > El Màster en Patrimoni i el Campus Patrimoni Cultural i Natural presents al I Simposi Anual d’ICOMOS

Campus Patrimoni Cultural i Natural

La Dra. Margarida Casadevall de la Universitat de Girona va presentar el divendres 22 de novembre les dues iniciatives a la Universitat Politécnica de Madrid, en el marc del I Simposi Anual de Patrimoni Natural i Cultural d’ICOMOS Espanya.

El congrés va tenir lloc a l’ETS de Ingenieros de Minas y Energía de la Universidad Politécnica de Madrid entre els dies 21 i 23 de novembre, i va ser organitzat per ICOMOS España i la Catedra UNESCO Patrimonio Minero de la UPM.

El simposi pretenia oferir a la comunitat espanyola d’experts i professionals en patrimoni cultural i natural el fòrum idoni per a la presentació de les ultimes investigacions i desenvolupaments en el camp de la conservació, restauració, documentació, protecció i difusió dels monuments, conjunts i llocs del patrimoni natural i cultural. La Dra. Margarida Casadevall va presentar la seva ponència en l’eix temàtic de la formació, posant en evidència la necessitat de valorar i gestionar conjuntament el patrimoni cultural i natural i posant com a exemple tant el Màster en Patrimoni com el Campus Patrimoni Cultural i Natural, dues iniciatives pioneres en aquest enfoc transversal.