Campus Comunicació > La UdG obre les seves portes a pensar sobre la comunicació

Campus Comunicació Cultural i Corporativa

La UdG obre les seves portes a pensar sobre la comunicació

En el marc del Grau de Comunicació Cultural, durant els mesos de desembre i gener del 2021 i 2022, respectivament, es va celebrar el cicle de conferències i debats dedicat a “Pensar la Comunicació”.

L’esdeveniment va tenir lloc a la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona i la coordinació va anar a càrrec del Dr. Lluís Costa, professor de la Universitat de Girona, encarregat de moderar la jornada i presentar els ponents conjuntament amb les seves respectives conferències.

Àlex Martí, director de la TV de Girona, va ser el primer en obrir aquest nou cicle de conferències el passat 2 de desembre amb el títol “El paper de les televisions locals en un món visual”. Seguidament, el dia 9 de desembre Àngel Madrià, editor de la revista Gavarres va presentar “Memòria històrica: com retornar al periodisme literari”. Natalia Navarro, directora de l’INSPAI (Centre de la Imatge de la Diputació de Girona) va continuar amb el cicle el dia 16 de desembre amb “El poder de la imatge”. La quarta conferència celebrada el dia 23 de desembre la va dur a terme Eva Palau, metgessa i regidora de l’Ajuntament de Girona que va parlar sobre “Comunicar a l’entorn de la consulta mèdica”. Més endavant, el dia 13 de gener, l’actriu Marieta Sànchez va parlar sobre “El teatre, la comunicació i les noves tecnologies”. Per últim, Oriol Mass va concloure el cicle de conferències el dia 20 de gener amb “Comunicar a l’administració pública”.

El cicle també va constar amb la col·laboració del grup de recerca CSiI (Comunicació Social i Institucional), així com el suport de la Universitat de Girona i els Campus Comunicació Cultural i Corporativa.