Campus de l'aigua > Jornada informativa sobre el nou programa marc Horizon Europe centrada en l'àmbit de l'aigua

Campus Aigua

El Campus Aigua organitza aquesta sessió dirigida als investigadors/es del campus per explicar els tòpics d'interès

El passat 15 d'abril va tenir lloc aquesta sessió en línia sobre Horizon Europe, amb l'objectiu de donar a conèixer on estaran situades les principals convocatòries relacionades amb el sector de l'aigua, així com explicar algunes de les principals novetats del nou període de programació.

Una trentena d'investigadors i investigadores van assistir a aquesta jornada específica, coorganitzada per l'oficina del Campus Aigua i l'oficina d'R+D+I de l'ICRA. La sessió va estar conduïda per Laura Bertollini, responsable de projectes europeus i internacionals de l'ICRA, i va comptar amb la presència de Lydia González, National Contact Point dels clústers 5 i 6 de l'anterior programa marc H2020 (Clima, Bioeconomia i Medi Ambient)

Presentació disponible aquí

Podeu veure la gravació de la sessió aquí

Aquesta és una activitat cofinançada amb fons del PO FEDER de Catalunya 2014-2020 (PECT G003-000603).