Altres Estructures de Recerca > Nova Bauhaus Europea: convocatòria de projectes per ajudar a reconstruir Ucraïna

Centre de documentació Europea

Nova Bauhaus Europea: convocatòria de projectes per ajudar a reconstruir Ucraïna i fomentar qualificacions en matèria de construcció sostenible a Europa

La Comissió va demanar ahir propostes per a tres projectes: dues per a la reconstrucció d'Ucraïna i un per al foment de qualificacions en matèria de construcció sostenible. Les crides a la reconstrucció d'Ucraïna formen part de la iniciativa “Phoenix”, anunciada al febrer pel comissari Virginijus Sinkevičius, i es financen amb càrrec al Programa LIFE. Phoenix té per objecte desenvolupar coneixements especialitzats d'avantguarda de la comunitat de la Nova Bauhaus Europea (NBE) en matèria de reconstrucció assequible i sostenible, i posar-los a disposició de les ciutats ucraïneses. La iniciativa també vincula ciutats ucraïneses amb ciutats afins de la UE per intercanviar experiències sobre els mètodes que utilitzen per assolir la neutralitat climàtica i una major eficiència energètica.

CP Convocatoria de projectes para ajudar a reconstruir Ucraïna