Altres Estructures de Recerca > Fira virtual per anar a treballar a Irlanda. IRISH Recruitment Day in Spain

Centre de documentació Europea

Fira virtual per anar a treballar a Irlanda. IRISH Recruitment Day in Spain

Des del Servei EURES del SOC fan arribar informació d’una propera activitat de la Xarxa EURES, el proper 4 de novembre, la primera Fira de feina totalment virtual a través de la plataforma European Job Days.EU amb nombroses vacants de tota mena per a treballar a Irlanda.

S'han publicat les vacants per sectors al portal EURES del Sepe : Empleo en Irlanda | Servicio Público de Empleo Estatal (sepe.es) Hi han més de 100 empreses, més de 130 ofertes diferents amb més de 1000 vacants en conjunt.

Les persones interessades podran concertar una entrevista directament amb l’empresa: per a participar, cal registrar-se a la plataforma, penjar el CV en anglès, buscar l’oferta concreta que interessi a “Browse Event Jobs” ´( Clicant aquí:  Bienvenidos a Irlanda! - Irish Recruitment Day in Spain | EURES - European Job Days) i enviar la candidatura via la plataforma. L’empresa contactarà amb el candidat i acordaran l’entrevista.

Us recomenem que us informeu sobre el programa d’ajudes Eures, ara sense límit d’edat. https://ec.europa.eu/eures/public/es/targeted-mobility-scheme-js