Altres Estructures de Recerca > Acció pel clima de la UE: Els informes de situació indiquen una reducció de les emissions del 2020

Centre de documentació Europea

Acció pel clima de la UE: Els informes de situació indiquen una reducció de les emissions del 2020 del 31% respecte al 1990 i que el 76% dels ingressos del RCDE s'utilitza per a la transició ecològica

Juntament amb l'informe anual sobre l'estat de la Unió de l'Energia, la Comissió va adoptar tres informes sobre els avenços de les polítiques de la UE en matèria de clima el 2020: informe de situació sobre l'acció pel clima de la UE, informe sobre el mercat del carboni i informe sobre la qualitat dels combustibles L'informe de situació de la UE sobre l'acció pel clima indica que, en comparació del 2019, les emissions de gasos d'efecte hivernacle de l'EU-27 van disminuir gairebé un 10 % el 2020, una baixada sense precedents de les emissions a causa de la pandèmia de COVID-19.

CP Acció pel clima de la UE