Altres Estructures de Recerca > La Comissió desemborsa a Espanya 2.870 milions d'euros amb càrrega a l'instrument SURE

Centre de documentació Europea

La Comissió Europea ha desemborsat avui 9.000 milions d'euros a set Estats membres en el marc del cinquè tram de l'ajuda financera als Estats membres amb càrrega a l'instrument SURE. Es tracta del segon desemborsament de 2021. A les operacions d'avui, Txèquia ha rebut 1.000 milions d'euros, Espanya 2.870 milions d'euros, Croàcia 510 milions d'euros, Itàlia 3.870 milions d'euros, Lituània 302 milions d'euros, Malta 123 milions d'euros i Eslovaquia 330 milions d'euros. Aquesta és la primera vegada que Txèquia rep financiació amb càrrega a l'instrument. Els altres sis països de la UE ja s'han beneficiat de préstecs amb càrrega a l'instrument SURE.

CP La CE desemborsa a Espanya 2.870 milions d'euros amb càrrega a l'instrument SURE