Altres Estructures de Recerca > Ajudes estatals: la Comissió prorroga i amplia el Marc Temporal

Centre de documentació Europea

Ajudes estatals: la Comissió prorroga i amplia el Marc Temporal

Ajudes estatals: la Comissió prorroga i amplia el Marc Temporal per a seguir donant suport a les empreses que tinguin pèrdues significatives en el seu volum de negocis

La Comissió Europea ha decidit prorrogar i ampliar el camp d'aplicació del Marc temporal d'ajudes estatals, adoptat el 19 de març de 2020 per donar suport a l'economia en el context de la pandèmia de coronavirus. Totes les seccions del Marc temporal es prorroguen sis mesos, fins al 30 de juny de 2021, llevat de la secció que autoritza el suport a la recapitalització, que es prorroga tres mesos, fins al 30 de setembre de 2021.

CP Pròrroga i ampliació del Marc temporal per seguir donant suport a les empreses