Orientació professional

La Diputació premia 10 iniciatives empresarials amb 40 hores de consultoria personalitzada

La Diputació de Girona convoca la primera edició dels Premis Projecta’t, amb què seleccionarà 10 iniciatives empresarials de les comarques gironines que s’hagin constituït en els darrers tres anys. Les empreses guardonades obtindran 40 hores de consultoria durant 6 mesos.

En concret, disposaran de:

• Suport personalitzat i exclusiu: un tècnic/a acompanyarà l'equip de l'empresa, l'ajudarà a establir els objectius, a detectar les necessitats i a escollir els mentors més adequats.
  • Mentoria i tutorització: experts de la xarxa d'assessors acreditats d'ACCIÓ de la Generalitat de Catalunya assessoraran l'equip per ajudar-lo a desenvolupar l'estratègia empresarial.

Presenta ara el teu projecte i impulsa la teva empresa!

Tota la informació a: www.premisprojectat.cat

PDF díptic