Orientació professional

Nova convocatòria del Premi Jove Empresari

XXVI edició del Premi Jove Empresari que promou el reconeixement institucional, social i mediàtic per a joves empresaris

Si tens entre 18 i 41 anys, desenvolupes la teva activitat empresarial amb seu a Catalunya, i creus que tens un projecte empresarial que encaixa, presenta la teva candidatura a alguna de les categories:

Premi Jove Empresari: el jurat valora aspectes com la consolidació de la idea inicial en forma de negoci, la viabilitat econòmica, la capacitat de generar llocs de treball, l’esperit emprenedor, la trajectòria personal, la innovació, la visió internacional i els reptes de futur.

Premi a la Millor Iniciativa Empresarial: el jurat busca entre projectes de recent creació, aquell amb una idea de negoci més potencialment creativa i innovadora, i amb més perspectives de futur.

També pots presentar la teva candidatura al Reconeixement a la Qualitat Lingüística Empresarial i al Reconeixement a l'Emprenedor Social.

El període per presentar candidatures finalitzarà el dia 28 d'abril. El lliurament es farà com sempre dins d'una gala ben especial el 2 de juliol a la Fira de Barcelona-Fonts de Montjuïc.

Inscriu-te a:
www.premijoveempresari.cat