Borsa de Treball

Convocatòria oberta: EU Career Student Ambassador

T’agradaria promocionar les ofertes de treball i pràctiques de la Unió Europea a la teva universitat? En cas que sí, aplica per ser el/la EU Career Student Ambassador.

Avantatges

• Tindràs informació de les oportunitats laborals i de pràctiques que ofereix la Unió Europea i les hauràs de compartir amb els teus companys
  • Tindràs una bona xarxa de contactes d’estudiants de tot Europa
  • Una experiència que podràs posar en el teu CV
  • Desenvoluparàs les teves habilitats de parlar en públic, màrqueting i recursos humans

Què implica ser el/la EU Career Ambassador

• Participar en fires d’ocupació, fer xerrades als vostres companys
  • Difondre informació per les xarxes socials,
  • Donar assessorament sobre els dubtes que sorgeixin sobre els EU Careers
  • Tenir una disponibilitat de com a mínim dos hores a la setmana per dedicar al teu rol d’Ambassador
  • Participar en com a mínim un esdeveniment de EU Career o esdeveniment
  • Participar en la formació online que s’oferirà

Quines tasques hauràs de dur a terme?

• Actuar com a punt d’informació dels estudiants que estan interessats en fer una estada de pràctiques o treballar a la Unió Europea
  • Compartir la informació de les ofertes de feina i pràctiques amb els seus companys per les xarxes socials, correu electrònic, Facebook, etc.
  • Participa en sessions formatives sobre com poder treballar a la Unió Europea, participa en fires d’ocupació i altres esdeveniments relacionats amb oportunitats laborals.

Què estem buscant?

• Una persona molt motivada i que tingui ganes de promocionar les oportunitats laborals que ofereix la Unió Europea.

Com pots presentar la teva candidatura

Pots presentar la teva candidatura del 22 de febrer al 25 de març de 2019.

Per fer-ho només has d’omplir el següent formulari

Per qualsevol dubte, pots posar-te en contacte amb: EPSO-CAREERS-AMBASSADOR@ec.europa.eu

Per més informació, clica aquí.