Alumni

Cohesió, connexió i xarxa UdG en la 1a Jornada Alumni

El dijous 11 d'abril més d'un centenar de persones van assistir a la 1a Jornada UdG Alumni, en una trobada festiva amb l'objectiu de fer xarxa i mantenir viu el contacte amb la Universitat de Girona

L'acte, conduit per la periodista Ester Bertran, va tenir lloc a l’Edifici Narcís Monturiol (Auditori Manel Xifra) del Parc Científic i Tecnològic de la UdG a les 19h. El rector de la Universitat de Girona va ser l'encarregat de donar la benvinguda amb un missatge on va voler destacar que “el més important és la cohesió, la connexió i el fet d’establir una xarxa de complicitat entre les persones que han format part de la Universitat i la pròpia Universitat”.

Seguidament, la campiona del món d'Ultra Trail, Núria Picas, va explicar la seva experiència de superació personal, amb imatges i reflexions molt emocionants de la seva filosofia de vida, basada en la perseverança, la mentalitat positiva i la força de voluntat per superar obstacles.

A continuació, va tenir lloc la taula rodona amb antics estudiants de la UdG: la investigadora de Gencardio, Mireia Alcalde; l’advocat en el bufet Roca Junyent, Lluís Companys; el jugador professional del Girona FC, Àlex Granell; i la fundadora i actual COO de Wikiloc, Montse Jordi. Els temes que s'hi van parlar van ser sobre els seu pas per la Universitat de Girona, el futur de les noves professions i com s'ha d'adaptar la universitat a aquests nous canvis.

Per finalitzar la jornada es van realitzar alguns sortejos gràcies a la col·laboració de la Fundació UdG: Innovació i Fundació, el Girona FC i els festivals de la Porta Ferrada, Torroella de Montgrí i Castell de Peralada. I tot seguit, el hall de l'edifici va acollir un espai de networking molt distès entre tots els assistents que també van poder degustar cervesa artesana i gaudir de música en viu amb la JAM del Parc.

La jornada, organitzada per l'Oficina Universitat Empresa, va comptar amb el suport del Consell Social de la Universitat de Girona.

En aquest enllaç hi podreu veure l'àlbum de fotos de la jornada i el vídeo-resum.