Universitat de Girona

L'Escola de Doctorat inaugura el curs i gradua la promoció 2016/17

La Sala de Graus de l'Edifici de Sant Domènec ha estat aquest dijous, 9 de novembre, l’escenari de l’acte d'inauguració del curs acadèmic 2017/18 de l’Escola de Doctorat. En aquest marc, també ha tingut lloc la graduació dels doctors i doctores de la promoció del curs passat.

El vicerector de Recerca, Jordi Freixenet, ha destacat la importància dels estudis de doctorat a la Universitat de Girona i va animar als recent doctors a realitzar “tot allò que encara està per fer”, citant el poeta recentment investit doctor honoris causa per la UdG, Miquel Martí i Pol.

La doctora Edurne García ha pronunciat la lliçó inaugural "La discapacidad y los derechos humanos: Una aproximación interdisciplinar a la investigación”. Edurne García és professora de la Universitat Trinity College de Dublín, directora del Màster en Estudis de Discapacitat i investigadora principal en projectes d’investigació sobre la inclusió social de les persones amb discapacitat.

Durant l’acte s’ha celebrat la cerimònia de graduació dels doctorats del curs 2016/17 amb el lliurament de diplomes per part del vicerector de Recerca i la directora de l’Escola de Doctorat, Elisabeth Pinart.

En nom dels estudiants doctors, Íngrid Baraut ha intervingut per explicar la seva experiència en la realització d’un dels primers doctorats industrials de la Universitat de Girona. En el seu cas, ha treballat en col·laboració amb Bitó Produccions en la darrera edició de Temporada Alta.

Per la seva part, la directora de l’Escola de Doctorat ha fet balanç del darrer curs acadèmic i ha plantejat els nous reptes pel curs acadèmic que s’acaba d’inaugurar.

Més fotografies de l’acte