Universitat de Girona

La UdG es mobilitza per la democràcia

Davant les accions que el govern de l’Estat espanyol està duent a terme contra les institucions i l’autogovern catalans, i d’acord amb el sentir de la comunitat universitària, el Rectorat de la UdG convoca una mobilització que tindrà lloc el divendres, 22 de setembre, a partir de les 11:30 h per poder expressar lliurement el desig de democràcia.

Aquesta iniciativa, que compta amb el suport del Consell d’Estudiants i dels Deganats i Direccions dels centres docents, insta els membres de la comunitat universitària a concentrar-se en el seus respectius Campus a les 11:30h per arribar al Rectorat a les 12h, on es llegirà un manifest, i seguidament dirigir-se a la Delegació del Govern de la Generalitat a Girona.
Al Campus Montilivi el punt de trobada és al davant de la Facultat de Ciències.