Universitat de Girona

La síndica de la UdG fa pública la memòria de balanç de l'any 2022

La síndica de la Universitat de Girona fa pública la memòria de l'activitat de l'any 2022, presentada al Claustre l’1 de desembre passat. La lectura del document pot servir per conèixer a grans trets i, òbviament, sense trencar la necessària confidencialitat i reserva, les majors dificultats de convivència que s’han produït. També ha de ser útil perquè les persones que tinguin alguna responsabilitat de govern, gestió o administració atenguin en la mesura de les seves possibilitats les recomanacions que els corresponguin.

Es pot descarregar en aquest enllaç