Universitat de Girona

El Mont Saint Michel, a la UdG

El director del Mont Saint Michel, Hervé Bierjon, ha impartit una conferència sobre gestió turística a la Facultat de Turisme, sota el títol "La gestion du tourisme du Mont Saint Michel: mesures d’analyse et contrôle du tourisme". L'acte s'ha dut a terme en el marc del cicle "Entre Subjectes & Atributs".

"La gestion du tourisme du Mont Saint Michel: mesures d’analyse et contrôle du tourisme" és el títol de la conferència que director del Mont Saint Michel, Hervé Bierjon, ha impartit aquest 14 de desembre a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (UdG), en el marc del cicle "Entre Subjectes & Atributs". El ponent ha exposat les accions desenvolupades per tal de preservar l’espai del Mont Sain Michel, un dels indrets més icònics del patrimoni europeu i internacional, i al mateix temps, garantir una visita satisfactòria a les persones que el visiten. En aquest sentit, el ponent ha presentat de manera visual els principals trets de la història d’aquest espai, així com les diverses accions i mesures preses per tal de regular el turisme i al mateix temps potenciar visites respectuoses amb l’entorn.

Hervé Bierjon també ha mostrat algunes de les accions que s'han portat a terme per tal de dinamitzar l’indret turístic i ha fet esment a la incidència de la pandèmia de la COVID-19 pel que fa al volum de visites. A grans trets, la conferència s’ha celebrat amb l’objectiu que les persones assistents puguin entendre el model de gestió d’aquest indret i les mesures preses per afavorir una visita de qualitat, al mateix temps, que consoliden els seus coneixements de francès.

El cicle "Entre Subjectes & Atributs" és un programa anual de més de 30 conferències amb ponents de l'àmbit nacional i internacional, amb l’objectiu que l’estudiantat pugui conèixer casos rellevants vinculats amb les àrees de coneixement del turisme, la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiques.