Universitat de Girona

Un professor de la UdG publica una novel·la per acostar la física als joves a través d’un misteri

Carles Solé (Escola Politècnica Superior) ha escrit “El secret de les flames”, una aventura protagonitzada per tres joves universitaris que han d’esbrinar què ha passat amb la seva veïna, l’Alexandra, que ha desaparegut després d’un incendi al seu pis.

El professor de l’Escola Politècnica Superior Carles Solé ha publicat la novel·la “El secret de les flames”, un llibre de narrativa juvenil per acostar fenòmens físics del dia a dia als lectors a través d’un misteri: la desaparició d’Alexandra, després d’un incendi al seu pis. El protagonistes d’aquesta història plena d’aventures són els estudiants universitaris Nico, Mar i Léa, que voldran esbrinar què hi ha darrera d’aquest esdeveniment inesperat.

Segons la sinopis del llibre, les estranyes circumstàncies de l’accident, juntament amb els misteriosos missatges que rep en Nico, els fan sospitar que podria tractar-se d’un homicidi. Els protagonistes rebran una carta plena de referències que hauran de desxifrar si volen saber què s’amaga darrere aquests fets inesperats.

Amb aquesta excusa, la novel·la de Carles Solé desvela de manera didàctica i divertida fenòmens físics del dia a dia i es desperta la curiositat i l’esperit crític del lector. El llibre es pot trobar les llibreries Empúries, Geli, Calmot i Somiatruites de la ciutat de Girona.