Universitat de Girona

Acte de lliurament de credencials a estudiants amb beca Santander

El rector de la UdG, Quim Salvi, i el representant  de Santander Universidades, José María García de los Ríos, van presidir l’acte de lliurament de credencials a estudiants que han rebut un ajut del Banco Santander durant el curs 2020 i 2021, que va tenir lloc el dia 11 de maig a l’Aula Magna Modest Prats.

L’acord entre les dues entitats comprèn iniciatives en els àmbits docent, tecnològic, investigador, institucional i de transferència. En aquest cas, les credencials corresponien a beques i ajudes per a investigadors en formació, estudiants de màster nacionals i internacionals, ajuts de transferència, innovació i emprenedoria i finalment premis convocats per la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat.

Així es dona continuïtat al marc de col·laboració iniciat el 2001 que posa de manifest el compromís de l'entitat amb els joves i la seva ocupabilitat i emprenedoria, i l'impuls de l'R+D+i. Per al rector de la UdG , el programa és «una iniciativa molt important per al foment a la innovació, la creativitat i l'emprenedoria: una beca és una oportunitat per a un futur millor».

A l'acte oficial de lliurament de credencials als estudiants de màster de la Universitat de Girona, que va tenir lloc a l’Aula Magna Modest Prats,  hi va assistir un centenar de persones. Hi van intervenir Isaac Besalú i Uma Lal-Trehan, en representació de totes les persones beneficiàries de la beca, que van explicar la seva experiència.

En el marc d'aquest acte, la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat, ha lliurat la Primera edició dels Premis de Treball de Final de Grau de la UdG, que compten amb el patrocini de Santander Universidades, i que s'han atorgat als TFG més destacats en aquest àmbit duts a terme els anys 2020 i 2021.