Universitat de Girona

Mike Blackman, director de la Fira Internacional ISE Europe, a la Facultat de Turisme

El director de la Fira Internacional ISE Europe, ha impartit una conferència sobre la gestió de fires internacionals i turisme de negocis.

La conferència de Mike Blackman ha tingut lloc aquest dijous 28 d'abril a la Facultat de Turisme, dirigida a l'estudiantat del Grau en Turisme din l'assignatura “Turisme de Negocis i Esdeveniments”, impartida pel professor Pol Fages Ramió.

En el marc de la conferència, Mike Blackman, com a Director General de la fira ISE (Integrated Systems Europe https://www.iseurope.org/), ha exposat les àrees clau que intervenen en la gestió i planificació dels esdeveniments i el turisme de negocis, així com les diverses mesures per assegurar la viabilitat dels mateixos i el control d’estàndards de qualitat de cada edició. Al mateix temps, Blackman ha exposat les potencialitats dels sistemes AV (aural i visual) en l’àmbit dels mercats B2B (business to business), així com en l’àmbit de domòtica i les cases intel·ligents.

Mike Blackman té una trajectòria de més de 35 anys en el sector tecnològic i en l'organització d'esdeveniments internacionals. En els últims 17 anys s'ha centrat en el sector audiovisual i en l'exposició Integrated Systems Europe, la qual va començar en una única sala d'exposicions a Ginebra l'any 2004. L'any 2018, l'esdeveniment es va decidir traslladar d'Amsterdam a Barcelona, al complex d'exposicions Fira de Barcelona. L'any 2020, Installation International Magazine va reconèixer a Mike Blackman com la persona més influent de la indústria audiovisual.

L’edició 2022 del congrés ISE tindrà lloc a Barcelona del 10 al 13 de maig i reunirà empreses tecnològiques punteres amb clients potencials i proveïdors de solucions. En el marc d’aquest esdeveniment es programaran conferències, esdeveniments corporatius i experiències per als assistents.

La conferència ha tingut lloc en el marc del cicle "Entre Subjectes & Atributs”, el qual engloba sessions amb professionals, institucions públiques i empreses de referència, d’àmbit nacional i internacional, dels sectors de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual. La finalitat d’aquestes sessions és permetre que l'estudiantat conegui casos de referència de nivell nacional i internacional.