Universitat de Girona

L’IQCC organitza la segona edició de l’IndustryQCC Forum

L’Institut de Química Computacional i Catàlisi de la UdG ha organitzat una activitat per fomentar el contacte amb el món empresarial. L’esdeveniment s’ha emmarcat en la Setmana de la Ciència.

L’Institut de Química Computacional i Catàlisi (IQCC) de la Universitat de Girona (UdG) ha organitzat aquest dijous la segona edició de l’IndustryQCC Forum amb la presència de cinc empreses nacional i internacionals (Johnson & Johnson Innovation, NBD Nostrum Biodiscovery, IRTA, Huntsman i Software for Chemistry & Materials). La jornada ha permès compartir la recerca que fan les indústries on encara l’IQCC no té col·laboracions i conèixer les necessitats d’elles per pensar en futurs projectes IQCC-empreses. Algunes empreses s’han mostrat interessades en acollir estudiants de treball final de màster (TFM) i s’han plantejat projectes de recerca en comú.

En la jornada han participat investigadors, postdocs, estudiants de doctorat i estudiants de màster de la UdG que han pogut parlar directament amb les empreses i així facilitar l’atracció al món laboral i, al mateix temps, augmentar els lligams entre l’IQCC i les empreses per apropar més la recerca a la societat.