Universitat de Girona

El Seminari Internacional d'Arqueologia Medieval i Moderna comparteix el contingut de les ponències

El canal de Youtube de la Càtedra Roses d’Arqueologia i Patrimoni Arqueològic ha compartit les ponències presentades en el marc del V Seminari Internacional d'Arqueologia Medieval i Moderna "Les muralles de les viles en època medieval. Poliorcètica, simbolisme i urbanisme".

El Teatre Municipal de Roses ha acollit aquest octubre el V Seminari Internacional d'Arqueologia Medieval i Moderna a l'entorn de l'emmurallament de les viles en època medieval. En aquest context, s'han debatut els processos d'emmurallament dels nuclis urbans mitjans i petits, les seves causes, la seva configuració física i la seva evolució, així com també altres elements com el seu valor simbòlic o la seva influència com a condicionant de l'urbanisme de les viles.

El seminari ha comptat amb deu ponències que han analitzat espais de la zona de la Mediterrània occidental. El canal de Youtube de la Càtedra ja ha publicat aquestes ponències, en l'apartat de seminaris.