Universitat de Girona

L'Escola Politècnica Superior lliura els premis Talent 2020 i 2021

En el marc de la inauguració de curs de l'Escola Politècnica Superior de la UdG, s'han lliurat els Premis Talent i els diplomes dels Premis Extraordinaris de Titulacions de Grau i Màster i s'ha reconegut als membres del personal acadèmic que s'ha jubilat en els darrers dos anys.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG) ha lliurat els Premis Talent 2020 en el marc de la inauguració de curs del centre. L'acte ha tingut lloc aquest divendres, 15 d’octubre, amb la presència del rector, Quim Salvi.

Els Premis Talent reconeixen els estudiants brillants que accedeixen als estudis de grau en primera opció i amb la millor nota. Les distincions són fruit del conveni entre el Patronat EPS i Caixabank i atorguen l’import de la matrícula del primer any. Les persones reconegudes en les edicions 2020 i 2021 dels Premis Talent han estat:

Premis Talent (2020)

PAUL-ADRIAN BUHA
Estudis: Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs

MARC BURGELL BARCELÓ

JORDI CARÓS ROVIRA
Estudis: Grau en Enginyeria Química

ALBERT CARRASCO LLENSA
Estudis: Doble titulació Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica – Grau en Enginyeria Elèctrica

JUDIT CASALS GARRIGÓ
Estudis: Grau en Estudis d’Arquitectura

FERRAN CONCHILLO CASTILLO
Estudis: Grau en Enginyeria Biomèdica

IU FONT GINJAUME
Estudis: Doble titulació Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials – Grau en Administració i Direcció d’Empreses

ANIOL MOLERO GRAU

CARLA PARELLA LLENAS
Estudis: Grau en Enginyeria Agroalimentària

JORDI ROYAN ONTIVEROS

KARINA SANNIKOVA

PAU VILLAREAL FERNÁNDEZ

Premis Talent 2021

ORIOL ABELLA I JORDÀ
Estudis: Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials

PAU CARRASCO I ARDERIU

PAU COSTA CASALS
Estudis: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

CARLA FIGUERES FERNÁNDEZ
Estudis: Grau en Enginyeria Biomèdica

MARINA GENESTAR SANCHEZ
Estudis: Grau en Innovació i Seguretat Alimentària

MARIAM HARB MARCÓ
Estudis: Doble titulació Grau en Enginyeria en Tecologies Industrials – Grau en Administració i Direcció d’Empreses

ANIOL JUANOLA VILALTA

MARIO LÓPEZ MEDINA

LAIA MILLÁN COMAS
Estudis: Grau en Enginyeria Química

MARÇAL PONS WENDENBURG
Estudis: Grau en Estudis d’Arquitectura

ANNA SOLER BOADA

DANIEL VIEYRA GALLEGO
Estudis: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

A més dels Premis Talent, s'han lliurat els diplomes dels Premis Extraordinaris de Titulacions de Grau i Màster, per les persones que han obtingut la millor nota de la seva promoció i estudi. També han rebut un reconeixement per part dels Col·legis Professionals dels seus àmbits.

L'acte d'inauguració de curs s'ha centrat en les persones i ha donant el protagonisme a l’experiència i treball individual i col·lectiu. L'esdeveniment ha finalitzat amb un homenatge als membres del personal acadèmic que ha estat treballant per formar als professionals que surten de la Universitat i que, alguns d’ells, s’han jubilat en els dos últims cursos com Jaume Rigau Vilalta (Dep. IMAE), Jesús Rodríguez Casellas (Dep. AEC), Josep Tresserras Pica (Dep. OGEDP), Esmeralda Úbeda de la Casa (Dep.Física) i Josep Xargayó Basset (Dep. EEEA).