Universitat de Girona

La UdG és la primera universitat que habilita un espai de vacunació contra la COVID-19

La Universitat de Girona posa a disposició un espai al Campus Salut que, aquest 9 de febrer, ja ha entrat en funcionament.

La Universitat de Girona (UdG) s'ha estrenat, aquest 9 de febrer, com a espai de vacunació contra la COVID-19 i s'ha convertit en la primera universitat catalana a posar a disposició un punt per administrar el vaccí.

Aquest fet s'emmarca en l'inici del procés de vacunació amb el vaccí d'AstraZeneca per a col·lectius professionals prioritaris: personal de farmàcia, fisioterapeutes, psicòlegs clínics, terapeutes ocupacionals, protètics dentals, logopedes, veterinaris, nutricionistes, podòlegs i optometristes, com també els professionals de serveis públics essencials. A aquest efecte, el Departament de Salut ha habilitat nous espais més enllà dels centres d’atenció primària. A més de la UdG, també hi ha centres cívics, casals de la gent gran o altres espais polivalents.

La Universitat de Girona ha ofert la seva col·laboració al Departament de Salut com a espai de vacunació. Així, s'ha acordat destinar un espai del Campus de la Salut per a aquest ús. Es tracta del mòdul 6, situat a la part externa de l’edifici de les facultats de Medicina i Infermeria. La gestió de les vacunacions les porta a terme el CAP de Montilivi en horari de matí (de 9 a 12 h) i tarda (de 15 a 19 h).