Universitat de Girona

L’economista Antón Costas posa en valor la responsabilitat social corporativa, a la UdG

El catedràtic de política econòmica de la Universitat de Barcelona ha pronunciat una conferència en el marc de la presentació del llibre “Amb valor afegit”. Promogut per la Càtedra RSU de la UdG, el llibre de Josep M. Canyelles recull experiències d’empreses socialment compromeses.

L’auditori Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona ha acollit divendres, 2 de febrer, la presentació del llibre “Amb valor Afegit”, de Josep M. Canyelles, per animar les petites i mitjanes empreses a involucrar-se en temes de responsabilitat social.

L’acte promogut per la Càtedra RSU de la UdG ha comptat també amb la conferència de l’economista Antón Costas (Matamá, Vigo, 1949). El catedràtic de política econòmica de la Universitat de Barcelona i anterior president del Cercle d'Economia ha posat de relleu el gran valor de la responsabilitat social empresarial amb la seva intervenció titulada “El dividend de la RSE”.

“Amb valor afegit”
El llibre “Amb valor afegit” recull diferents visions de la responsabilitat social, indicacions sobre com implementar-la i gestionar-la a les petites i mitjanes empreses i incorpora casos de bones pràctiques d’algunes empreses de les comarques gironines. El llibre ja està disponible i es pot descarregar de manera gratuïta en aquest enllaç: http://bit.ly/AmbValorAfegit

La inauguració de la jornada va anar a càrrec de la directora de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG, M. Rosa Terradellas; la presidenta del Consell Social de la UdG, Rosa Núria Aleixandre; l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas; i la vicerectora de Territori i Compromís Social de la UdG, Sílvia Llach.