Universitat de Girona

La UdG, entre les 1.000 millors universitats del món per segon any segons el rànquing de Xangai

Se situa entre les posicions 801 i 900, i iguala el resultat del 2019.

La Universitat de Girona (UdG) continua per segon any consecutiu entre les 1.000 millors universitats del món segons el rànquing de Xangai, altrament conegut com a ARWU (Academic Ranking of World Universities).

La UdG continua posicionant-se dins la mateixa franja a què va accedir l’any passat, entre les posicions 801 i 900. Aquest estudi analitza més de 1.800 universitats de tot el món i publica el rànquing de les 1.000 millors.

La UdG comparteix aquesta franja amb altres universitats d'Espanya com la Pablo de Olavide de Sevilla, la d'Alcalà o la de Valladolid.

La classificació del Rànquing de Xangai té en compte indicadors com ara el nombre d’estudiants i professors guardonats amb el Premi Nobel, el nombre d’articles científics d’alt impacte seleccionat per Thomson Reuters, el nombre d’articles publicats a les revistes Nature i Science, el nombre d’articles indexats al Science Citation Index – Expanded and Social Sciences Citation Index, i el rendiment relatiu de cada universitat.